سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به من نوری ببخش که در پرتوش میان مردم گام بردارم و در تاریکی ها بدان راه یابم و در شکّ و شبهه ها روشن شوم . [امام زین العابدین علیه السلام]
صبا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» انتظارات حضرت امام (ره) وامام خامنه ای از مردم و نامزدهای انتخاب

انتظارات حضرت امام (ره) وامام خامنه ای از مردم و نامزدهای انتخاباتی

امام خامنه ای دربحث تعهد و تدین در کنار تخصص معتقد است: تخصص نیز امرى لازم است و ما امروز متخصص کم نداریم، اما ملت هوشیار ایران باید دقت کند که در میان همین متخصصان، متدین ها را انتخاب کند؛ زیرا دین و تدین مانع وابستگى مى‏شود و اگر دیندارى نباشد وابستگى آسان مى‏شود.

 

 بصیرت :انتخابات در کشور ما یک حرکت اصیل است، نه تزئینی و نمایشی، از این رو پایه و اساس نظام ما بر همین انتخابات استوار است به طوری که هر اندازه میزان مشارکت مردمی درانتخابات بالا باشد نشانده مقبولیت نظام در نزد افکار عمومی جهان و بیعت با سیاست ها و آرمان های امام و نظام است. تجربه ی سالهای پس از انقلاب همواره نشان داده است علیرغم جوسازی های دشمنان ، مردم در روزهای سرنوشت ساز با هدایت حضرت امام و بعد ازرحلت آن بزرگوار با هدایت خلف صالح ایشان حماسه ها آفریده و اجازه نداده اند، جنگ روانی دشمنان تهدیدی را متوجه نظام و کشور نماید .

از دیدگاه حضرت امام (ره) و امام خامنه ای ؛ انتخابات باید مسابقه ای باشد برای خدمت به مردم و کشور نه مسابقه ای برای کسب قدرت و ثروت چرا که در منطق اسلامی قدرت و عزت و آبرو و خوشنامی فقط و فقط برای خدمت به مردم و حرکت دادن خود و جامعه در راه نظام مقدس اسلامی و رسیدن به آرمان های بلندی است که انسان ها نیازمند آنند.در زیر به برخی از شاخص هایی که حضرت امام و مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات بیان نموده اند اشاره خواهیم کرد.

1. شرکت در انتخابات بعنوان وظیفه ملّی و تکلیف شرعی است.

انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است از اینرو انتخابات دارای اهمیت و جایگاه بلندی است و مردم نقش بزرگی در ایفای این رسالت و تکلیف بزرگی بر دوش خواهند داشت . از این دیدگاه شرکت در انتخابات نه تنها حقی است که مردم از آن استفاده می کنند بلکه تکلیفی است دینی و مسئولیتی است ملی چرا که انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر کارکرد عمومی؛ از حیث شرائط و دشمنانی که دارد، دارای کارکرد دفاعی و بازدارندگی نیز خواهد بود و باعث مصونیت بخشی و اقتدار نظام و موجب شکست و یاَس دشمنان خواهد شد.

امام خمینی (ره ) درباره اهمیت حضور و شرکت مردم در انتخابات می فرمایند :این وظیفه ای است الهی ، وظیفه ای است ملی ،وظیفه ای است انسانی ، وظیفه ای است که ما باید به آن عمل بکنیم همه مان باید در انتخابات شرکت بکنیم .

با توجه به این اهمیت و نقش حضور مردم در صحنه انتخابات است که باید همت و تلاش تمامی مسئولان دست اندرکاران کاندیداها و رسانه ها به این امر معطوف شود که با اقدامات سنجیده و تدابیر لازم و فضاسازی مناسب زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم ساخته تا موجب امید بیشتر دوستداران و ناامیدی و شکست دشمنان اسلام را فراهم نمایند.

امام خمینی(ره) در جای دیگر می فرمایند : مردم در انتخابات موظفند ، موظف شرعی هستند که اختلافات کوبنده را از آن دست بردارند و این یک امری است که بین همه هست ، یعنی یک تکلیفی متوجه به همه هست ، به من طلبه که اینجا نشسته ام و به شما علماء و همه علماء بلاد و همه قشرهای ملت ،همه روشنفکران ، همه نویسندگان ، گویندگان ، به همه تکلیف شرعی است که نگذارید مسأله مثل مسأله مشروطیت بشود . ( صحیفه امام ج 18 ص 137 )

امام راحل می فرمایند : گمان نمی کنم که نقش و اهمیت انتخابات و مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده باشد . بحمدالله هرچه از عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ما می گذرد ، مردم مسلمان و متعهد کشورمان به اهمیت حضور و نقش تعیین کننده خود در تمامی صحنه های انقلاب آشناتر می شوند و راز دوام و بقا و استحکام قیام اللهی خود را بهتر کشف می نمایند .(صحیفه امام ج 20 ص 193)

رهبر معظم انقلاب نیزشرکت در انتخابات را فریضه و وظیفه‌ای ملی برشمردند و تاکید کردند: این وظیفه با روی کار بودن دولت‌های گوناگون و یا جریان‌های سیاسی مختلف تغییر نمی‌کند و همه باید خود را موظف به شرکت در انتخابات بدانند و در این مسیر نیز بهانه جویی نکنند.( 19/11/1385 در جمع کارکنان نیروی هوایی آجا)

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( سه شنبه 90/12/9 :: ساعت 8:1 صبح )


»» لبخند بزن فرمانده

اگر برای خدا جنگ می کنید، گزارش را نگه دارید برای قیامت. گفتنش برای چه؟




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( سه شنبه 90/12/9 :: ساعت 7:34 صبح )

»» پایگاه اینترنتی امام خامنهای؛ پربینندهترین در خاورمیانه

با اتکاء به داده‌های پایگاه جستجوگر گوگل از سایت رهبر جمهوری اسلامی ایران به عنوان تارنمایی نمونه یاد شده که حاوی مطالب و گزارش‏هایی با کیفیت بالا است.

به گزارش گرداب به نقل از پانا، نتایج منتشر شده از سوی موسسه "پروفایل گروپ" در فلسطین اشغالی نشان می‏دهد که سایت اینترنتی رهبر جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین و پربیننده‏ترین پایگاه اینترنتی در خاورمیانه محسوب می‏‌شود.

 شبکه خبری n-TV در آلمان در ادامه این گزارش آورده است: بررسی‌های این موسسه اسرائیلی مویّد این واقعیت است که تارنمای آیت الله خامنه‌ای به گونه ای پیشرو در درج مطالب، اخبار و گزارش‏ها عمل می‏کند که روزانه هزاران نفر علاقمند از سراسر جهان را به خود جلب می‏کند.

بر اساس این تحقیقات و با اتکاء به داده‌های پایگاه جستجوگر "گوگل" (Google) از سایت رهبر جمهوری اسلامی ایران به عنوان تارنمایی نمونه یاد شده که حاوی مطالب و گزارش‏هایی با کیفیت بالا است.

این درحالی است که کمتر کسی در جهان به خواندن مطالب تارنماهای دیگر سیاستمداران اروپایی از خود علاقه نشان می‌دهد.

در این میان سایت اینترنتی "مرکل"، صدراعظم آلمان در پایین‌ترین درجه استقبال قرار گرفته است.

شبکه خبری n-TV در ادامه این خبر اذعان می‌کند که یکی از علل اصلی در موفقیت و محبوبیت پایگاه اینترنتی رهبر جمهوری اسلامی ایران تنوع زبانی آن است و دیگر بالا بودن کیفی مطالب مندرج در آن است که از سوی پایگاه اینترنتی ماشین جستجوگر "گوگل" هم تائید شده است.

تحقیقات و بررسی‌های موسسه "پروفایل گروپ" (Profile Group) برگرفته از تعداد مراجعه کنندگان به تارنماهای سیاستمداران جهان است.

در ادامه این خبر به تارنمای نخست وزیر رژیم صهیونیستی، "نتانیاهو" اشاره شده است که تنها به سه زبان عبری، انگلیسی و روسی است و تنها مراجعه کنندگان آن طیف محدود اسرائیلی‌های رژیم صهیونیستی هستند.
 


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( یکشنبه 90/10/4 :: ساعت 7:55 صبح )

»» امام خامنهای در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی:

امام خامنه‌ای در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی:

بیماری فتنه 88 با حضور عظیم مردم دفع شد

 فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.

 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( یکشنبه 90/10/4 :: ساعت 7:53 صبح )


»» شرح حدیث / حفظ دوست و پاداش آن

شرح حدیث / حفظ دوست و پاداش آن

شرح دو حدیث از حضرت امام جعفرصادق علیه‌السلام توسط حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در ابتدای جلسه درس خارج فقه ِ بیست و هفتم دی‌ماه 89 (دوازدهم صفر 1432).

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( پنج شنبه 90/8/26 :: ساعت 8:12 صبح )


»» بیانات مهم رهبر انقلاب در مورد فساد بزرگ مالی؛

بیانات مهم رهبر انقلاب در مورد فساد بزرگ مالی؛

اگر به توصیه چند سال قبل مبارزه با فساد عمل می‌شد، سوء استفاده چند هزار میلیاردی نمی‌شد/ به مفسد ترحم نکنید

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) بخش مهمی از بیانات خود را به موضوع فساد بزرگ مالی رخ داده در شبکه بانکی کشور اختصاص دادند و تأکید کردند که اگر به توضیه‌های چند سال قبل در زمینه مبارزه با فساد توجه می‌شد و اجازه ریشه‌دار شدن مفاسد داده نمی‌شد، امروز سوء استفاده چند هزار میلیاردی پیش نمی‌آمد.

بر اساس خبر خلاصه‌ای که خبرگزاری فارس از این دیدار منتشر کرده، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اگر توصیه به مبارزه با فساد اقتصادی که چند سال قبل بیان شد، جدی گرفته می‌شد و اگر به آن عمل می‌شد این فساد بزرگ بانکی رخ نمی‌داد و اگر مبارزه می‌شد، این چند هزار میلیارد سوءاستفاده پیش نمی‌آمد.

ایشان تاکید کردند: این فساد اقتصادی ذهن مردم و دل مردم را مشغول می‌کند، دل مردم را می‌شکند چقدر آدم‌ها امید خود را از دست می‌دهند، آیا سزاوار است به خاطر اینکه به آن توصیه عمل نشده این اتفاق افتد.

رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: آن موقع گفته شد که فساد ریشه می‌دواند و در آن صورت، کندن آن مشکل می‌شود و هر چه بگذرد مبارزه با فساد سخت‌تر می‌شود و اینها گفته شد.

ایشان تاکید کردند: سرمایه‌گزاران پاکدست را این قضایا مایوس می‌کند و اگر به آن عمل می‌شد، مبتلا نمی‌شدیم. حال که مبتلا شدیم، مسئولین کشور در هر سه قوه با این حادثه و حوادث مشابه مبارزه می‌کنند. تلاش می‌کنند اما عده‌ای می‌خواهند از این حوادث برای زدن توی سر مسئولین سوءاستفاده کنند.

ایشان تاکید کردند: البته در این زمینه خبررسانی شد ولی نباید این قضیه را کش دهند، بگذارید مسئولان کارشان را دنبال کنند و با دقت کار کنند، جنجال و هیاهو تا حدی وجود دارد ولی نباید کش داد.

ایشان در بخش دیگری بیان کردند: البته مسئولان این امر را دنبال می‌کنند و مردم هم بدانند این چیزها دنبال می‌شود، دست‌ها قطع می‌شود، مسوولان قوه قضائیه خبررسانی هم بکنند و اطلاع‌رسانی داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب افزودند: به بدکار و خرابکار و مفسد ترحم نکنید.

به گزارش فارس این جمله با تکبیر کوبنده حضار روبرو شد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( دوشنبه 90/7/11 :: ساعت 12:58 عصر )

»» واکنش عصبی صهیونیستها به بیانات مقام معظم رهبری

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با واکنش نسبت به سخنان صبح روز شنبه مقام معظم رهبری، ناراحتی و خشم خود نسبت به این سخنان را ابراز داشت.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل روز شنبه به اظهارات رهبر ایران درباره اسرائیل و فلسطین واکنش نشان داد.
 نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: مقاصد آنها برای نابودی اسرائیل، بر اصرار کابینه بر نیازهای امنیتی اسرائیل و خواسته ما که اسرائیل به عنوان کشور یهودی برسمیت شناخته شود،‌صحه می‌گذارد.
وی افزود: اسرائیل به تلاش خود برای صلح ادامه می‌دهد که این تلاش با شرایطی خواهد بود که آینده‌ای ایمن برای شهروندان اسرائیلی و نسلی که می‌آیند را تضمین کند.
روزنامه جروزالم پست نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای،‌ رهبر معظم ایران روز شنبه با رد طرح کشور فلسطینی در سازمان ملل، گفت که هرگونه طرحی که وجود اسرائیل را بپذیرد، غده سرطانی را در منطقه ترک خواهد کرد که برای همیشه امنیت خاورمیانه را تهدید می‌کند



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( یکشنبه 90/7/10 :: ساعت 11:36 صبح )

»» نگاهی به مستند شبکه بی بی سی فارسی درباره رهبر معظم انقلاب اسلام

نگاهی به مستند شبکه بی بی سی فارسی درباره رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

اعتراف رسانه ای انگلیس به شکست در مقابل ایران/ حسین کارگر

 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( یکشنبه 90/7/10 :: ساعت 11:23 صبح )


»» مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مردم استان فارس:تازنده ام نخواه

تازنده ام نخواهم گذاشت حرکت ملت بسوی آرمان‌ها منحرف شود

مقام معظم رهبری : امروز قوای سه گانه بویژه دولت حقاً و انصافاً در حال خدمت و تلاش هستند و ملت و رهبری همواره از خط کار و خدمت در کشور حمایت خواهند کرد اما هرجا که رهبری احساس کند از مصلحت بزرگی غفلت می‌شود، وارد خواهد شد و رهبری تا زنده است هیچ‌گاه نخواهد گذاشت، در حرکت عظیم ملت ایران بسوی آرمان‌ها، ذره‌ای انحراف ایجاد شود.

 

بصیرت :مقام معظم رهبری صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم استان فارس در سخنان بسیار مهمی ضمن تبیین شرایط حساس کنونی دنیا و منطقه، با توجه به بیداری اسلامی، همه مردم و مسئولان را به حفظ اتحاد و انسجام و کار و تلاش بی وقفه، و بهانه ندادن بدست دشمنان نظام اسلامی توصیه و تأکید کردند: امروز قوای سه گانه بویژه دولت حقاً و انصافاً در حال خدمت و تلاش هستند و ملت و رهبری همواره از خط کار و خدمت در کشور حمایت خواهند کرد اما هرجا که رهبری احساس کند از مصلحت بزرگی غفلت می‌شود، وارد خواهد شد و رهبری تا زنده است هیچ‌گاه نخواهد گذاشت، در حرکت عظیم ملت ایران بسوی آرمان‌ها، ذره‌ای انحراف ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایستادگی ملت ایران بر موضع حق خود و الگو شدن آن برای ملت‌های منطقه را علت اصلی فشارها و تبلیغات خصمانه بر ضد نظام اسلامی دانستند و افزودند: با وجود همه این فشارها، نظام جمهوری اسلامی محکم ایستاده و کوتاه هم نیامده است و همین استحکام نظام اسلامی موجب شده است، تیغ آنها کند شود و بر صخره فرود آید.

ایشان با تأکید بر اینکه ملت و دولت باید این حالت صخره‌گون نظام اسلامی را حفظ کنند، خاطرنشان کردند: نگذارید اختلاف و شکاف بوجود آید و آنچه را که دشمن در تبلیغات و خباثت‌های سیاسی خود می‌خواهد، روی دهد.

مقام معظم رهبری با اشاره به قضایای چند روز اخیر درباره وزارت اطلاعات افزودند: تبلیغات رسانه‌های بیگانه را در مورد این قضایا که آنچنان اهمیتی هم ندارد ببینید، که چه جنجالی به راه انداخته‌اند و در تحلیل‌های خود می‌گویند در جمهوری اسلامی ایران شکاف و حاکمیت دوگانه بوجود آمده و رئیس‌جمهور، حرف رهبری را گوش نکرده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: تبلیغات دشمنان در روزهای اخیر بار دیگر نشان داد که آنها چگونه منتظر بهانه هستند و همچون گرگ برای حمله در کمین نشسته‌اند.

ایشان با تأکید بر اینکه اعضای دولت و شخص رئیس‌جمهور حقاً و انصافاً مشغول خدمت در کشور هستند، خاطرنشان کردند: ملت و رهبری همواره از خط کار و خدمت حمایت می‌کنند و ملاک هم اشخاص نیستند بلکه ملاک اصلی خط کار و خدمت است.

مقام معظم رهبری با اشاره به مشخص بودن مسئولیت‌ها و وظایف در قانون اساسی افزودند: رهبری هیچ‌گاه بنای دخالت در تصمیم‌ها و کارهای دولت را ندارد، مگر آنجایی که احساس کند مصلحتی مورد غفلت قرار گرفته است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: در قضیه اخیر هم که چندان مهم نیست، احساس شد از مصلحت بزرگی غفلت شده است.

ایشان با توصیه به عناصر داخلی و دلسوزان کشور برای پرهیز از بگومگوها و تحلیل‌های پوچ بر ضد یکدیگر و زمینه ایجاد نکردن برای فضای تبلیغاتی بیگانگان، خاطرنشان کردند: نظام جمهوری اسلامی، دستگاه مقتدری است و رهبری هم محکم در مواضع صحیح خود ایستاده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: تا زمانیکه من زنده هستم و مسئولیت دارم، نخواهم گذاشت حرکت عظیم ملت ایران بسوی آرمان‌ها، ذره‌ای منحرف شود.

ایشان با تأکید بر اینکه تا زمانیکه مردم با شور، شعور، بصیرت و عزم راسخ در میدان هستند، لطف الهی هم شامل خواهد بود، خاطرنشان کردند: اگر مسئولان به سراغ مسائل شخصی بروند و اهداف را فراموش کنند، کمک الهی هم کم خواهد شد.

مقام معظم رهبری افزودند: امروز علاوه بر مردم، مسئولان در قوای سه گانه نیز در میدان کار و تلاش و مجاهدت و در حال انجام مسئولیت‌های سنگین خود هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی، تأکید کردند: همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا این حرکت آغاز شود زیرا هدف از نامگذاری‌های هر سال، ایجاد زمینه برای شروع حرکت به سمت شعار و هدف انتخاب شده است.

ایشان با تأکید بر اینکه رؤسای قوا و مسئولان خالی از نقص نیستند، خاطرنشان کردند: باید همواره به خدا پناه ببریم و با شناخت نقص‌های خود و کاستن از آنها، در مسیر حرکت ملت ایران گره ایجاد نکنیم.

مقام معظم رهبری در سخنان خود به تحولات کنونی منطقه نیز اشاره کردند و افزودند: امروز به برکت اسلام و انقلاب اسلامی، بیداری عمومی اسلامی درمنطقه روی داده است که قطعاً به نتیجه خواهد رسید، همانگونه که در برخی نقاط تاکنون به نتیجه رسیده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: هرچه عزم، ایمان و آمادگی مردم برای فداکاری بیشتر شود، احتمال پیروزی هم بیشتر خواهد شد.

ایشان با اشاره به غافلگیری امریکا، اروپا و صهیونیست‌ها در قبال تحولات منطقه خاطرنشان کردند: تمام تلاش قدرت‌های استکباری بر این است که بر تحولات منطقه مسلط شوند اما این بیداری اسلامی تمام شدنی نیست و این حرکت رو به جلو، بازگشتی به عقب نخواهد داشت.

مقام معظم رهبری افزودند: نهایت و آینده این حرکت، به نفع مردم منطقه خواهد بود اما آنان باید کاملاً هوشیار و مراقب باشند زیرا دشمن برای منحرف کردن این حرکت، در کمین نشسته است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به ظلم آشکار به مردم بحرین، یمن و لیبی تأکید کردند: داوری منصفانه قضایای کنونی منطقه بویژه در این سه کشور، نشان می‌دهد، قدرتهای غربی به مردم ظلم کرده‌اند، و جنایتکار و مقصر غیرقابل اغماض هستند.

ایشان دلیل اصلی ظلم امریکا و غرب به مردم منطقه را، دولت جعلی اسرائیل دانستند و خاطرنشان کردند: در تحولات کنونی منطقه بیشترین ظلم به مردم بحرین شده است.

ایشان با اشاره به تبلیغات گسترده غرب بر ضد ایران افزودند: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران موضع حقی را انتخاب و صراحتاً آن را اعلام کرده، قدرت‌های غربی حملات تبلیغاتی خود را به سمت ایران متمرکز کرده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران برخلاف خواسته قدرت‌های استکباری، در قبال تحولات منطقه یک تماشاگر بی‌تفاوت نیست و ملت، دولت و نخبگان سیاسی ایران در برابر این اقدامات ظالمانه مستکبران، تماشاگر نخواهند بود.

ایشان با اشاره به ادعای دخالت ایران در امور منطقه آن را بی‌‌اساس خواندند و افزودند: جمهوری اسلامی ایران به غیر از اعلام صریح موضع خود، چه دخالتی در بحرین، یمن و لیبی کرده است.

مقام معظم رهبری تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در اعلام نظر حق و صریح خود هیچ‌گاه از اخم قدرت‌های پوشالی دنیا نترسیده و نخواهد ترسید و ملاحظه آنها را هم نخواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: اعتراض مردم بحرین بجا و به حق است و اگر وضعیت مردم بحرین و نوع حکومت آنها و نحوه استفاده حاکمان از حکومت برای هر انسان صاحب بینش بیان شود، قطعاً رفتار حکومت بحرین محکوم خواهد شد. ایشان افزودند: رفتار حکومت بحرین در مواجهه با مردم اشتباه است زیرا اینگونه اقدامات جز افزایش عقده‌ها و عصبانیت مردم، فایده‌ای ندارد و ممکن است خشم مردم بار دیگر هنگامی سرباز کند که حکومت نتواند هیچ کاری انجام دهد.

مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: علاوه بر حکومت بحرین، کسانی هم که از خارج به بحرین نیرو اعزام کردند دچار اشتباه شده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قضایای لیبی را هم نمونه دیگری از ظلم قدرت‌های استکباری به مردم برشمردند و افزودند: غربی‌ها نمی‌خواهند در لیبی که در نزدیکی اروپا قرار دارد و سرشار از نفت است، حکومتی مردمی و مسلمان سرکار بیاید، بنابراین سیاست‌بازی با ملت لیبی را در پیش گرفته‌اند اما مردم متوجه این سیاست غربی‌ها شده‌اند.

ایشان مجرم اصلی در حوادث اخیر منطقه را مستکبران دنیا و شبکه صهیونیستی بین‌المللی دانستند و خاطرنشان کردند: آنها با استفاده از شرایط کنونی، در حال فشار آوردن به مردم غزه و به شهادت رساندن روزانه مردم هستند، و باید ملت‌های منطقه و دولت‌ها از عملکرد رژیم صهیونیستی غفلت نکنند.

مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه تاریخی و برجسته علما و مردم استان فارس بویژه شیراز در عرصه‌های مبارزه، جهاد، تدین، علم، ادب و مسائل سیاسی و اجتماعی افزودند: مردم فارس همواره جزو پیشروها بوده اند، و استان فارس حقاً و انصافاً یک قله است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اظهار ارادت و اخلاص روزافزون مردم فارس به حرم احمد بن موسی و برادران آن حضرت و همچنین تقدیم چهارده هزار و ششصد شهید در دوران دفاع مقدس را نمونه بارزی از تدین، و ایثار و فداکاری مردم این استان دانستند و تأکید کردند: کلید اصلی پیشرفت ملت‌ها ایستادگی آنان بر سخن حق خود است و ملت ایران با ایستادگی بر راهی که انتخاب کرده، توانسته است علاوه بر پیشرفت روزافزون در زمینه‌های مختلف، برای دیگر ملت‌ها نیز الگو شود.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در سخنانی، وجود سومین حرم اهل بیت در شیراز، علمای بزرگ استان فارس، نقش مردم در دوران نهضت اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تقدیم چهارده هزار و ششصد شهید در دوران دفاع مقدس را از جمله ویژگی‌های برجسته مردم متدین و ادب پرور استان فارس برشمرد.

سردار غیب‌پرور فرمانده سپاه پاسداران استان فارس هم در سخنانی گزارش از برگزاری کنگره سرداران و چهارده هزار و ششصد شهید استان فارس ارائه کرد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( سه شنبه 90/2/20 :: ساعت 11:45 صبح )


»» مقام معظم رهبری:میزان حال فعلی افراد است قسمت 2

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صبا ( پنج شنبه 89/3/27 :: ساعت 10:30 صبح )

   1   2      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

یادمان باشد
آیه الکرسی
رهبری
چند حدیث زیبا در مورد دوست
حدیث قدسی
بعضی از همینها....
سوالاتی تلخ از مردی با عبای شکلاتی
فهرست سوالات روز خواستگاری
اشاره به بی عقلی منافقان در قرآن
فضیلت نماز شب
داستان زیبا و تاثیرگذار یک بار اعتماد جوانی گناهکار به حضرت زهرا
خداوند بی نیاز از سعی ماست
جنگ سایبری چیست؟
هدف گرفتن رهبری، برنامه چندساله فتنهگران/ سلسه نامههای سرگشاده ا
زندگینامه حضرت آیتاللهالعظمی سیدعلی خامنهای
[همه عناوین(140)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 79
>> بازدید دیروز: 19
>> مجموع بازدیدها: 148249
» درباره من

صبا
مدیر وبلاگ : صبا[142]
نویسندگان وبلاگ :
سفیر1
سفیر1[0]


» فهرست موضوعی یادداشت ها
اجتماعی - اخبار[11] . مذهب[9] . رهبری[9] . ایران[5] . حضرت مهدی (عج)[5] . داستان[3] . انتخابات[3] . فتنه[3] . مشایی[3] . مقام معظم رهبری[2] . حضرت مهدى (عج)[2] . ظهور[2] . روسیه[2] . سخنان[2] . سند[2] . غدیر[2] . گمنام[2] . نامه[2] . 9 دی[2] . اختلاس[2] . داستان من[2] . پژاک[2] . پیامک . پیرامون . تسلیم . تعارض . تعجیل . تونس . جاسوسی . جنگ . جهان عرب . جونقان . حاکمان . حدیث . حزب اللهی . حسین . حضرت . حضرت زهرا (س) . حضرت علی علیه السلام . داستان من و . دشمنان . دعای فرج . دفاع . دیدار مخفیانه . راز . رانت . رحیم‌پور ازغدی . رزمنده . رفتار شناسی . رفیق . رمز محبوبیت در کلام . رهبر . رهبرى . داستان انتخابات . داستان انتخابات . داستان خیانت . حکومت . خاتمی . خاله . خرمشهر . اروپا . از زبان . ازدواج . استثنای . اسلامی . اعلام خبر . امام زمان(عج) . امام علی . امام علی(علیه السلام ) . امام مهدى . امام(ره) . امر به معروف . آرمین . آزادی . آقاتهرانی . آمریکا . آیت‌الله بهجت . آیت‌الله نوری همدانی . اتل . انتظار . انقلاب . انقلاب‌ . اوباما از قطعنامه . "جو بایدن" . : جریان سبز . «آقا» . 3 هزار میلیارد . با اندیشه‌های . بازتاب پرتاب . بازگشت . بازم مشایی . بحرین . بحرین ب . برخورد . برنامه ریزى . برنامه‌ هسته‌ای . بزرگترین . بنر . به . به روایت . بیانات مقام معظم رهبری . نبرد . نسل‌سومی . نماز . نماز جمعه . نماز شب . نیاز . نیویورک . هدف . هشدار صریح . همگانی . و . وصیت . وظیفه‌ . یا . یا زهرا . یمن . یهودیان . لاریجانی . مادر . مالی . ماهواره . ماهواره رصد . مباحث آن . متل . متن کامل . مجلس . مدیرکل آژانس . غذاها . غیرت . فائزه هاشمی . فاطمیه . مردم . مسیر کمال . احمدی نژاد . احمدی‌نژاد . سیدحسن مصطفوی . شکایت . شهادت . شهدا . شهید . صهیونیست . ضدایرانی در جلسه . طنز . سعودی . سعودی‌ها . سلاح . سمگا . زمینه ساز ظهور . زیارت عاشورا . سئوال . سپاه . عجل الله تعالى فرجه الشریف . عصبی . عقب‌نشینی . عکس . علیه السلام . عناصر اصلى . عوامل . عید قربان . فرهنگ . فساد . فضیلت . فعالیت 3 هزار شبکه تلویزیونی علیه ایران . فلسطین . فلسفه خواندن سوره حمد و توحید برای مردگان . فیس بوک . قیام . کاخ سفید . کمیسیون اصل 90 . گزیده . مقاومت . مهدی (عج) . مهم . موسوی . ناگفته‌هایی . نامزده . معضلات فرهنگی . معظم . مقابله . مقابله به‌مثل . مقام .
» آرشیو مطالب
مذهبی
اخبار اجتماعی سیاسی
رهبری

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
هم نفس
سفیر دوستی
جــــــــــــــــوک نـــــــت
سرگرمی اطلاع رسانی شمیم یاس
سیاه مشق های میم.صاد
محمد قدرتی
مهاجر
شهید شلمچه
فالوده یزدی
گروه اینترنتی جرقه داتکو
سکوت پرسروصدا
صل الله علی الباکین علی الحسین
عشق نامه
احساس ابری
**قافله نت**
دهاتی
هارمونی
یکی بود هنوزهم هست
تنهایی من

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان
















» طراح قالب